Kızlar sağlık ocağı randevuma gec gittim biraz. 20. Haftamda ilk doz tetenoz aşımı vuruldum. Bu sabahta gittim 31. Haftada olmama rağmen Normal muayene etti ve benim bildiğim 20-25 arası 2 doz şeklinde vurulan tetenozun 2. Dozunu vurdu. Bi sorun olur mu bu haftalarda iğne olmanın?
Kadına bişeyde soramadım 😔
30. Haftada tetenoz aşısı vuran varmı aranızda?