Umaz benimde son 20 gün,37+1 😊😊 çok heyecanlıyım, inşallah bir aksilik olmazsa normal doğum olacağı için acaba ne zaman doğacak, nasıl olacak,ilk doğumum kolay mı olacak zor mu, heyecanım çok fazla,bir yandan aylardır bedenimde büyüyen bebeğimin benden ayrılacağına üzülüyorum, bir yandan da artık bir an önce doğsa da içime içime soksam kızımı diye sabırsızlanıyorum.Normal doğum olunca tamamen sürpriz oluyor bir de ya ne zaman olacak yakın mı yoksa 40 haftalara kadar çıkacak mıyız belirsizlik birazcık zor 😅