Eebrarddmrr bende gemlikteyim yeni gebelik oluştu , 1 ay önce başka rahatsızlığım için Gülnur hanıma gitmiştim, öyle tatlı naif ki 🌸 sıra bulmak zor zaten . Gebelik oluşursa Gülnur hanıma gideceğim demiştim eşime 🥰 kontrollerimi mutlaka Gülnur hamıma giderim çok bilgilendirici ve tatmin edici cevaplar veriyor , ama doğum olarak kendisi giriyor mu acaba ?