ozgee39 Normalde 11+3 ama 1 hafta önde gidiyor diye doğumu öne aldı 12+3 kabul etti doktor. Tahminleri bekliyorum 😍😍
YLD_95 ozgee39 erkek bence canım içime öyle doğdu. Bana da doktor böyle söylemişti. Hayırlı sağlıklı olsun da 🤲🏻🌺😊