Haticevrl Bende var olduğunu düşünüyordum. Hemşire geldi ağrın var dimi senin dedi. Doktor da aynı şeyi söyledi demek ki sancı görünüyor diye düşündüm. Ağrım yok ama ani yükselişler öyle düşündürdü yani. Devlet hastanesindeki doktorum da birkaç gün önce düzenli sancılarım olduğunu söylemişti 🤷🏼♀️🤦🏼♀️