6 haftalık hamileyim dün önce peceteyi islatacak.kadar kan sonra sırt ağrım başladı doktotra gittim. Her kanamayı düşük diye algılıyoruz dediler ilaç verdi . Dundendedr uzanıyorum bu sabah baya kırmızı kanamma oldu . Ondna sonra yok basuna gelen varmı lütfen bana umut olun kasığımda adet ağrısı gibi hafif ağrı ve sırt ağrım var