Nasıl geçiyor annişler,bugün bizim 1 hafta oldu serklaj olalı 20 haftalıkken oldum 30m kısalık ama malesef açılmam olduğu için önlem amaçlı atıldı şuan 21+2yim İlk gebelik ilk serklaj.Pazartesi kontrol var wc hariç kalkmıyorum antibiyotik ve endol kullanıyorum ama çok nadir de olsa açık sarı bir akıntım oluyor ve geçiyor normal mi acaba bu durum? Bu arada psikolojim çok bozuk Allahım hepimize yardım etsin inşallah 💐