Cemile76 teşekkür ederim canım benim inşallah kolayca geçer gider. Her doğum kendine özel, ister normal ister sezaryen olsun. Kendini korkutma insanlara kulak asma, sonunun iyi olacağını yavruma kavuşacağın anı düşün kendini olumla sürekli. Kötü şeyler olacaksa(ağrı sızı vs) zaten daha sonrasında oluyo😅 ama sen dediğim gibi olumlu şeyler düşün 😘