nur34_ Lagerthha dikislerim oldugu icin kendime cikarken giyecegim kiyafeti bile giymedim pijamalrmla ciktim canım aciyordu valla görüntüyu o an düşüneck durumda olmuyor insan
Ipek_2017 Oğlum da pijamamla çıkmıştım. Üzerine kimona giymiştim. Zaten araba ya da taksi kapıda oluyor . Evin önünde iniyoruz diye. Tabi ben öyle rahat etmiştim . Etmeyen eşofman takımı giyebilir 🙏🏻