Pelinakar
Kızlar merhaba gebelikden önce diyabet hastası olan var mı? Ben şuan 5hf+5 hamileyim açlık kan şekerim 118 sınır 100 bu haftaya gidicem bakalım insülin baslayabiliriz demişdi doktor
eymeninannesii
Canım merhaba ben şeker hastasiyim 9 haftaligim insulin kullanıyorum
Tip1DiyabetleTupBebek
Merhaba ben tip1 diyabetliyim 9 haftalık hamileyim