Annecim58 Kızlar iki gün arayla çamaşırımda ıslaklık vardı akıntım da oluyor ama onun ıslakligi değildi sabah yine aynı şeyi gördüm pijama da da su izi vardı Sizinde böyle az az geldiği olmuş muydu su mu acaba ??
Tugce0142 Annecim58 bugün kontrolden geldim bende aynı durumu yaşıyorum doktor su gelmesi değil bebek aşağı baskı yaptığı için olur dedi
Marly21 Annecim58 benim de sıızntı şeklinde gelmişti 37. Haftada suyummuş ihmal etmeyin bu tür şeyleri
Sena_nzrlr Benden de geçen hafta 5 damla su geldi ama doktora gitmedim cumartesi kontrolüm var bir daha gelseydi doktora gidecektim ama bir şey olmaz diye düşündüm
Ttgce Kaç haftalıksınız… Benim aşırı derece deakıntım var su sanıyorum hep 35+1im dün kontrole gittim suyum normal akıntıymış cidden o bebek döndüğü baskı yaptığı için oluyormuş
Annecim58 Tugce0142 himm teşekkür ederim canım bende gidince soracağım dediğim gibi baskı yaptığı için olabilir benim de kanala yeni ye iniyor sanırım