Ayy nasıl rahatım seçimimden dolayı. Normal yapıcam diye çekeceğim sıkıntıya asla değmez belki cok kolay doğuracaktım olabilir ama olmayadabilir. Şu an zaman belli hazırlıkları ona göre yapacağım edeceğim süperrr. Sezaryen isteyenler vicdan yapmasınlar nasıl istiyorsanız öyle doğurun hayatınızın merkezine kendinizi koyunki bebişinizde büyüdüğünde öyle yapsın