Merhaba kızlar, bugün hem yeni bir doktor deneyimi yaşayacağım hem bebeğimin cinsiyetini öğrenirim diye tahmin ediyorum.Çok heyecanlıyım.Babası da ilk kez ultrasonda görecek onun da ayrı heyecanını yaşıyorum.Benim gibi olanlar var mı?16+2 deyiz :) Kullanıcı adımı bile kız olsun istediğim için koymayı düşündüğümüz isim yaptım:) Önceliğimiz elbette sağlıklı olması ama kalbimden geçeni de Allah biliyor dualarınızı bekliyorum 💜