yagmur089 Kacinci haftada dogum yaptiniz birde ilk cocugu kacinci haftada dogurduysan o haftalarda dogar diyorlar ne kdr dogru bilmedim suan 37 haftalik oglumu 38 de dogurdum bakalim kizlar erken gelir diyorlar dogrumu sizce
casper12 yagmur089 benımde doktor 37 de alacak izine giriyormus ama korkuyorum da ztn minyon ama bakalım. bende burda beklım 37 de dogup küveze giren varmı
Eluf yagmur089 ilk kızımı 39 da doğurdum şuan ikinci kızım geliyor 40 hafta olduk hiç gelesi yok kızımın
1anne2bebek__ yagmur089 38+2 de kızım doğdu ilk doğumum. Bu 2. Erkek. Bana da ilk doğum kaçıncı haftada olduysa genelde öyle oluyor dediler ama bilemiyorum ne kadar doğru
CayGetireyimMi casper12 sırf bu yüzden erken aldırmayın lütfen. Paket aldıysanız dogum vaktini beklemek zorunda. Herhangi bir özele takip amaçlı gidiyorsanız beklemek zorunda değil. Ama izne gideceğim diye erken bir hafta onun bir gün ocerde kalması bile mükemmel gelişim sagliyor
yagmur089 casper12 kuveze girende var girmeyende ama genelde girilmiyor kilosu ve solunumu iyiyse inşallah saglikla kucagina alirsin
yagmur089 casper12 bence 38 veya 39 da yapsin ne acelesi varmis izne cikiyorum diye yada baska doktra gidin derim o doktr doktr degil
imren_melinarya casper12 evet en azindan 38 olsun ben 35+2 de dogurdum kuvoze girmedi ama ne kadar anne karninda kalirsa o kadar iyi diger bebegimi korona gecirince 33 de dogurdum 2500 kg ile vefat etti malesef
iremkoftercioglu Ben kızımı 39+1 de sezeryanla doğurdum ama normal beklesem hiç doğmaya niyeti yoktu 😂
yagmur089 iremkoftercioglu nol bol ruyus yapmak bide tabi egzersiz yapip kendilerine burakiyoruz 😂ne zmn gelirlerse artik
casper12 CayGetireyimMi paket almadım özele gıdıuorum . istersen bayramdan sonra erteleyeım dedı 3 temmuza ozamanda 39 gecıyor bilmiyorum ki kararsızım bu konuda
casper12 yagmur089 38.hftam tam ıznıne denk gelıyormus :( izin dönusu 3 temmuz oluyormus 40 haftama yakın oluuor okdr bekletmekte iyi dgl
Neslihan99 İlk kızım 38+6 da doğmuştu ikinci gebeliğiö bi kız daha nasip edecek inşallah rabbim şuan 36+6 yız bakalım bekliyoruz
yagmur089 1anne2bebek__ aynn bnada oyle dediler mesela 38 de dogum yaptiysan ya o haftada doguyormus yada 39 da dogarmis ne kdr dogru tabi yasamayinca bilinmiyor 🥰saglikla kucaginiza alin inşallah
yagmur089 casper12 bence bekle derim 39 a kdr 37 de doganlarin bazisi solunum skntisi yasiyabiliyor bazisida yasamiyor ama genede sen bilirsin
esra1791 casper12 39+1 de sezeryan oldum bence vekle cnm bebek gelişimi için aNne karnında iki hafta kalması çok daha iyi
yagmur089 casper12 baska doktra git bacim yani bebegide senide tehlikeye atamaz bi izin icin sen sordunmu bu haftada dogarsa risklimi veya bebek kuvezde kalirmi vs diye
1anne2bebek__ yagmur089 eğer dedikleri doğruysa oğlum 38+5 te doğarsa kızımla doğum günleri aynı gün oluyor 🤣nasıl denk geldi anlamadım. Aminnn canım benim. Hepimiz sağlıkla kavuşalım bir nefeste inşallah 🫶🏻🤲