Kaç gündür yazamıyorum arkadaşlar doğumumu yaptım çok şükür evimize geçtik fakat ne yazık ki o kadar zorlanıyorum ki k validemden eşimden annem dün 1 gün yanımda durdu hem bana hem bebeğime yardımcı oldu keşke çalışmasa da hep yanımda dursa. Ne yapacağım bilmiyorum
. İlk gün mememi tutmadı çocuk. Ertesi günü ablamla annemle tutturduk dün de annem öğretti nasıl emzirmem gerektiğini. Emziriyorm dünden beri ama ne yazık ki kayınvalide zorla mememi ağzına sokmaya çalışıyor kafasını sallaya sallaya emzirmeye çalışıyor anne emiyor zaten diyorum hala tutuyor pompa aldı eşim ilk gün için ona sagdiriyor sagdiriyor kaşıkla veriyor eşimde kaşığı koyalım emziririz diyor oldu o zaman dedim memeyi hiç vermeyelim ona alıştıralım
Çocuk karnını doyuruyor refleks olarak emiyor ağzıyla meme ariyor diyor anne bebeğin midesi zaten küçük doktorlar yarim saat yarım saat emzirseniz yeter diyorlar diyorum onlar ne bilir diyor . Dikislerimden zorlanıyorum annem bebek gibi baktı kaldırıp indirirken Allah sizi inandırsın gelipte kaldırmak bile istemiyor. Görümce her saniye başı görüntülü ariyor hep tutun görüyüm diyor zaten zor zoruna emziriyorm acin izleyim diyor . Her saniye işi gücü bırakacağız onların gönlünü yapacağız. Eşim desen beni hiç anlamıyor zaten kalakaldım bir başıma 😔