Kizlar bebeğime canbebe bez markasını kullanıyorum. Islak mendil olarakta üni baby kullanıyorum. bebeğim 28 günlük oldu. Şuana kadar hiç bişey yoktu ama 4 gündür poposunda geçmeyen pişik oldu neredeyse kanayacak buraya paylaşmıştım pişik için bir çok fikir verildi kullandım geçmiyor. Bezi değiştirmeye karar verdim fakat ekonomi malum öyle pahalı bezleri almaya gücümüz yok ikinci oğluma da bez bağlıyoruz 1.5 yaşında. Sizce en uygun ve iyi bez hangisi. Bizim aldigimiz fiyatı uygundu ama iyi gelmedi. İkinci bebeğime de önlem marka bezi kullanıyorum acaba buna da mı önlem alsam birde onu denesem sizce?? Gerçi önlem bezi de hemen değiştirmesen dışına sızdırıyor. Bana uzun süre kuruluk sağlayacak bez lazım. Çünkü evdeki çocuklardan küçük çocukla zor ilgileniyorum. Siz ne aldınız bez olarak.