Kızlar merhaba bir sorum olucak ☺️ovülasyon testi yaptım Nisan ayında yumurtlamadım mayıs ayında da pazartesi günü pik ve Salı günü çatlamam vardı pazartesi Salı ilişkim oldu ve sanki dün bugün karnımda tuhaf bir ağrı bazen de kasık batması psikolojik de olabilir diye düşünüyorum çok erken gibi geliyor ama bu şekilde olan var mı şimdiden teşekkür ederim