YuvarlanamayanPaanda naneliseker_ geçen ay kimyasak geçirdim normalde dün adet olmam gerekitdi olmadım idrarda negatif çıkıyor olmazsam pazartesi bende kan vereceğimmm
Eflalannesi naneliseker_ salı günü yâpmâyı düşünüyorum âmâ daha erken de olabilir bilmiyorum kasık ageım var 🥰
YuvarlanamayanPaanda naneliseker_ idrar testi yaptım dayanamadım ama çıkmadı pek hamile belirtim yok oğlumdada öyle olmuştu ama bilmiyorum canım en hayırlısı olur hakkımızda insallah 🥰
YuvarlanamayanPaanda naneliseker_ Rabbim insallah en kısa zamanda en hayırlısını sağlıklısıno nasip eder canımmm
naneliseker_ Eflalannesi adetin ne zaman canım. Gebelik ile adet belirtisi aynı ayırt edemiyorum bende.
Eflalannesi naneliseker_ vâlla pkoyum cânım düzensizim zaten 10 günüm gecikti suan geç döllenme olabilir diye düşünüyorum,☺️