Hmyraltnts Güzel annelerim ne durumdasınız göbüşleriniz çıktı mı bulantılarınız bitti mi iştahınız açıldı mı 😅 bebişleriniz ne durumda hareketlerini hissetmeye başladınız mı
tazegebe58 Hmyraltnts benim sat 13 Aralık göbüş çıktı bulantı bitti iştah artışı çok olmadı aynı gibi ☺️ Hareketlerini de net hissediyorum ama dışardan çok belli olmuyor 😂
Hmyraltnts tazegebe58 oy MaşaAllah benim pek bitmiş sayılmaz iştahımı pek yok ama hareketler net dışarıdan bazen belli oluyor 😅