Ben bilmiyorum ya böyle birşey olduğunu. Sağlık ocağınada hiç gitmedim. Onlara gebelik bildirimim gitmiş beni aradılar. Süt parası muhabbeti yaptı ama anlamadım ben. Doğumdan sonra aldığımız doğum parasını diyo heral diye düşündüm o an. Sonra başka biri aradı beni kaç haftalık olduğumu gebeliğimin nezaman kesinleştiğini flan sordu okadar. Nerden öğrenicez ki bunu