Miniksercem Merhaba annişler 39+3 Bebek hareketleri 2 gündür önceki günlere oranla daha az hissediyorum gün içinde 10dan fazla atıyor ama daha hafif atıyor normal midir acaba acile görünsem mi emin olamadım 🥴🥹💕
MelisBerdo Miniksercem 38+3 üz iki gündür benim de bebek hareketlerinde aşırı bri artış oldu. Bu da sorun mudur acaba
Miniksercem Eluf O zaman tedirgin olmamak lazım sanırım yeri artık daralıyor iyice inşallah sağlıkla gelirler ☺️🙏
Miniksercem MelisBerdo Benimde öyleydi 2 güne kadar baya hareketliydi o yönden içiniz rahat olsun ondan sorun olmaz.Ben normal doğumu beklediğim için doktor hareketleri azalınca gel demişti ama hareketleri var yalnız kuvvetli değil eskiye oranla ondan tedirgin oldum bende 🙏
Miniksercem MelisBerdo Oladabilir en son Çarşamba günü girdim bir sıkıntı yok dedi doktor ama bilemedim