naz_ozz bende 24. haftamdayım ve ilaç icmedigim zaman malesef benimde devam ediyor. Hatta ilaç içip çıkardıgım bile oluyo zaman zaman. Beni bu süreçte en çok zorlayan mide bulantıları ve kusma oldu. Umarım en kisa sürede gecer sağlıkla al bebegini kucagına