Denizzz1616 Herkese merhaba arkadaşlar 👋 Şimdi konu şu ki biz Dünyamla 32+4 olduk şükür. Ehh yavaş yavaş kıyafetleri yıkayayim ütüleyeyim diyorum malum tek başıma yapacağım anca olur gibi. Bugün çıkardım etiketleri bi güzel kestim felan ama hastane çantasını düşününce ikilemde kaldım. Şöyle ki ben hem iç zıbın aldım hani şu gömlek gibi olanlardan 4 5 tane hem de çıtçıtlı hepimizin bildiği zıbınlardan aldım 10 15 kadar ama hangisi daha kullanışlı hangisini çantaya koysam daha rahat olur bilemedim. Mesela hemşireye çıtçıtlı mı versem yoksa gömlek gibi olandan mı 🤔🤔 siz nasıl yapacaksınız 😊
Hankub Ben 10’lı hastane çıkışı aldım, içinde iki çeşit de vardı. Çantayı hazırlarken hemşireye verilecekleri minik bir organizer çantanın içine koydum öylece vereceğim. Siz de o şekilde yapabilirsiniz. Onlar gerekeni kullanırlar zaten 🌸