Busraakay_26 Ebru-2121 benim doktorum da böyle kilo almaya devam ederse sezeryan yolu gözükür sana dedi o yüzden
mercan88 Simay13 onlar Bi şekilde büyüyorlar sağlıcakla dogsunlar benim de wezerywn o masadan sag salim kalksam başka bisey istemiyorum buyuturuz Bi şekilde
Simay13 mercan88 zor haklısınız. Belli bir haftaya gelmişsiniz. Çoğu gitmiş azı kalmis. Tevekkül en guzeli
mercan88 Simay13 birbirimize dua edelim inşallah herkes hayırlısıyla kucağında evladiyla çıkmayı nasip etsin hepimize
alparslansmother Simay13 normal mi kisa mi kilosu 34 deyken gittigimde 2467 gramdi 36 da gidicem tekrar o zaman cagirdi yani 22 mayista
Sulezeynep Ebru-2121 36 haftada 2800 genelde oluyorlar bizim 3kiloydu iyi dedi sizinki önde oluyor buna göre
1344 mercan88 mercan88 benim de 36 +1 haftalık 2700 boyunda 51 dedi doktor haftasına göre iyi dedi sıkıntı yapma sen de doğuma kadar kilo alır her bebek bir olmayabiliyor
mercan88 1344 doğru çok küçük değil ya onu stres yapmıyorum artık kendini toplar o dünyaya gelince inşallah biz hayırlısıyla kalkalım masadan