Ben 3-4 tane bebek için takım koydum atlet zıbın alt üst eldiven şapka şeklinde, kendim için iki tane sabahlık bi tane alt üst pijama, 2-3 tane müslin bez 2 tane penye battaniye, ne olur ne olmaz diye biberon emzik süt sağma makinesi koydum, depend iç çamaşırı çorap havlu terlik koydum bir de 10 tane bebek bezi bilmiyorum yeterli mi ama fikir olsun diye söyledim