bademli_puding Meryem-7927 çok normal canım ben 29 da sancılandığım için acilde ebe açıklık var mı diye bakmıştı ertesi gün kahverengi lekelenmem oldu ben ilk çok korktum tekrar acile gittim ama alttan muayeneden sonra lekelenme olabiliyormuş korkma ☺️
Meryem-7927 Halise88 bana öyle bişey demedi ama korktum doktora yazdım adet kanaması gibi olursa gel dedi
Meryem-7927 bademli_puding ay nasıl korktum doğum olacak sandım ama sancı felan yok kanlı akıntı var inşallah geçer doktor adet kanamasi gibi olursa gel dedi
bademli_puding Meryem-7927 aynen banada öyle demişti adet gibi kırmızı ve yoğun olursa gel demişti çok şükür sıkıntısız 33+3 e geldik 🥰
Meryem-7927 bademli_puding bizde 37+4 bakalım prenesim ne zaman gelmek isteyecek doktor dün daha iki haftası var gibi duruyor dedi ama sürprizde yapabilir dedi
Bir_prens_annesiiiii Meryem-7927 ben çatı muayenesinden sonra idrar tahlili vermek için tuvalete gittiğimde peçeteye kan gelmişti söylediğimde normal dedi doktor
Meryem-7927 Bir_prens_annesiiiii anladım canım bende bir gün sonra görünce korktum durdu Allah’tan gelmedi bidaha