Ebruayd1n Bayanlar ilk 3 aydan sonra doğuma kadar düzenli kullanacağımız takviyeler neler bildiklerinizi ve marka tavsiyelerinizi yazabilseniz hepimize fikir olur 🥰
Nazlimom Ebruayd1n ben hamileyken takviye kullanmadım doktorum kan ve demir ilacı vermişti onları içiyordum
Anonim3447 Ebruayd1n Tüm vitamin ve OMEGA 3 içeren Regisis Max kullanıyorum ayrıca magnezyum demir ve d3 damlası da alıyorum
GULMUSTAFA-2011 Ebruayd1n merhaba canım doktorum bana omega ilacı önerdi doğuma kadar günde bir tane regenises max adi onu kullaniyirm birde demir hapı ve d vitamini damla onların haricinde birsey kullanmıyorum 21+3 haftaligiz
Sevval0308 Ebruayd1n regenesis Max(balık yağı) , d vitamini damla, kan ilacı ferrum, magnezyum orzax, progestan, birde yeni idrar yolu enfeksiyonu çıktı on günlük antibiyotik başlandı.
Ebruayd1n Anonim3447 regisis Max magnezyum ve D3 içermiyor mu onları ekstradan almak zararlı değil mi bilmediğim için soruyorum 😊
Anonim3447 Ebruayd1n magnezyum benim çok uyusmalarim var o yüzden mecburen kullanıyorum birde değerlerim çok düşük benim
GULMUSTAFA-2011 Ebruayd1n canım omega hapi da günde bir tane demir hapı da bir tane d vitamini damla da yemekte alıyorum 3 damla
Rmysarft Ebruayd1n bana kalırsa (sağlıkçıyım) düzgün beslenip demir ilacı ve d vitamini al sadece derim:) diğerleri vasat