Yareneylul Kızlar üç gündür enseden başlayan ve sağ gözüme vuran bir baş ağrısı var parol içtim geçmedi neyden kaynaklı olabilir nasıl geçecek bilmiyorum
Novamomy Yareneylul migren teşhisiniz var mı bilmiyorum ama ben migrenim tuttuğumda tam bu şekilde ağrım oluyor 🙄ılık duş , karanlık odada uyuma ,maden suyu doktor önerisi ile parol başka bi şey yok yapamıyorum malesef
Sudeeozkann Yareneylul 37. Haftama bugun girdim bende de ayni sekilde 3 4 gundur suruyor agri 9 aydir hic boyle bi agriyla karsilasmadim ben. Bas agrisindan uyuyamiyorum gebeligimin basindan beri ilac icmekten korktugum icin ilac icmedim ama tam anlattigin gibi arkadan baslayip sag gozume vuruyor
Nr_avc3 Yareneylul canım bende 12 +5 haftalık hamileyim ve bir haftadır bende öyleyim enseden giren şakaklarıma alnıma ve gözlerime vuran bir baş ağrım var ne yaparsam yapayım geçmiyor artık aklıma kötü kötü şeyler geliyor ama fırsat vermiyorum kötü düşünmeye ılık duş hafif masaj iyi geliyor uyumaya zorluyorum kendimi geçiyor birazda olsa
Yareneylul Novamomy daha önce hiç migren belirtim yoktu canım son üç gündür başladı parol geçirmiyor ama dediğin gibi karanlıkta dinlenmek iyi geldi dün gece
Novamomy Yareneylul aynen parol migrene hiç geliyo zaten de elden başka bi şey yok sadece ılık duş uyumak olmazsa bi doktorunuzla konuşun belki başka bir dokturun önerisini isteyebilir çok oluyorsa
Yareneylul Sudeeozkann sizin haftanıza göre durum farklı olabilir doktorunuza mutlaka danışın doğumla alakalı bir durum olabilir
Yareneylul Nr_avc3 benimde öyle maalesef doktor kontrolne dün gittim bir sıkıntı yoktu baş ağrısı için sadece parol öneriyorlar oda asla geçirmiyor
Nr_avc3 Yareneylul parolu hamileliğim boyunca sadece iki defa içtim sürekli de içmek istemiyorum ama elimden bir şey gelmiyor doğal yollarla geçirmeye çalışıyorum inşallah atlatırız 🤲