Merhabalar haşimato hastasıyım tsh 15 bile gördüm 8ler 5ler çok normaldi benim için gebe kalmayı düşündüğümde 2.5 olmadan kalamayacağımı söylediler doğru da çıktı euthrox 100 mg kulandım 2lere düştü ve gebe kaldım hamileliğim de hep kontrol etti doktorum çıkmadı hiç hep kullandım ilacımı ama ihmal etmedim şu an 35 haftalığız çok şükür bir sorun yok 🙏 yardımcı olmak için yazdım tiroid tek başına sorun olmayabilir belki düşmesinde başka bir sebep vardır