Ebrulianne06 Merhabalar, dun seker yukleme testi yaptm ancak sonuclar gec aciklandi merak ediyorum. Surecten anlayanlar yorumlayabilir mi? 75gr icin Aclik-75 1.saat- 181 2.saat- 160
Ebru-2121 Ebrulianne06 gebelik şekerin çıkmış canım benimde 75 gr iken açlık 80 1. Saat 196 2. 170 falandı dahiliyeye yönlendirdi doktorum. Dahiliye uzmanı da diyetisyene
Ebebiranne Bu tür şeyleri bence burda sormayın en iyi bilgiyi doktorunuz size verecektir. Bu forumdaki insanlar yanlış yönlendirip kafanızı karıştırabilir çünkü herkes bildiği şeyler hakkında konuşmuyo bilmediklerine de yorum yapıyolar
Ebrulianne06 Ebebiranne haklisiniz. Belki benzer degerlere sahip birilerine denk gelirm diye dusundum. Tatil girdi araya en azindan fikir sahibi olmak istedim
_3prensannesi Bende de şeker çıktı hatta doktorum 18. Haftada şeker yükleme testi yaptı o gün bugündür resmen can çekillsiyorum şekerle 😑inanın çok zor oluyor kızlar bı de sdc tatlı aşeriyorum
_3prensannesi Ebrulianne06 Benimki de tatlı işte bı de meyve de çok seviyorum dayanamıyorum görünce o da çok yükseltiyor artık süt yoğurt yiyip içmekten bıktım şeker yukselmesin diye 🥴