Kızlar 20 aylık kızım var 1 ayı geçkindir pişikle mücadele içindeyim kullanmadıgım krem kalamdı bir oluyor sadece 1 gün geçiyor sonra hemen daha fazla oluyor ne yapacagımı şaşırdım artık neden böyle oluyor pazartesi sağlık ocagjqb götürecem diş desem en arka azılar var şiş ama çıkma belirtisi yok diğer hepsi azılar falan çıktı çok oldu