Merhaba 2 defa zorunlu sezaryen doğum yaptım ve şuan 3. Bebeğime hamileyim bunu normal doğum yapmak istiyorum şartlar ve bebek hastane hersey uyumlu olursa kendisi gelene kadar beklemeyi düşünüyorum ama saglik ocağındaki hemsirem maalesef Anadolu yakasındaki devlet hastaneleri yapmiyor diye bilgi verdi bu konu da bilgisi olan var mi sonuna kadar beklesem suyu filan gelince gitsem acile yine de sezaryen mi olurum