Kızlar 29+6 yım normalde devlete gidiyorum sıkıntı olursa özele gidiyorum sadece dün yine özele gittim nst girdim hafif sancı çıktı sadece günde 1 adalat yazıp gönderdi rahim ağzın güzel dedi açılmaya falan bakmadı 9 ayı buluruz korkma dedi ddvlette olsam yatış mı verilirdi ciğer geliştirici falan yaparlar mıydı acaba zaten başından beri sıkıntılı geçen gebeliğim ve rahimde kisalmam vardı şimdi de sancı çıktı dün gece hapı aldım sancim olup olmadığını nasıl anlarım kasılmalar sanki azaldı gibi ama sancim olursa acilmam olursa korkuyorum daha erken desteklerinize tecrübelerinize ihtiyacım var 😔