casper12 merhaba 2 hamılelıgımde de en baslarda kusmadım sadece hafif bulantılarım oldu ilk birkaç hafta . şuan 32. haftada hafif bulantı başladı yine 3 4 gündür . varmı bu haftalarda bulantıları olan neden oluyordur ki
Pinarbek casper12 valla 39 a gircem pazartesi doğumum var hala bulantı hala kusuyorum ilk hamileliğim de 40da doğum yapmıştım doğumhanede bile kustum bünyeyle alakalı olabilir yada bebek mideye çok baskı yapıyor olabilir