Simayla Kızlar dün tetanoz aşısı vurundum gece bişey yoktu sabah kalktım titreme ellerimde ayaklarımda ateş var bişey yiyemiyorum midem bulanıyor sizde de oldu mu böyle etkileri?
Minaesra Simayla evet bu şekilde yan etkileri oluyor maalesef, Benimde baş dönmem mide bulantım olmuştu 2 güne geçer merak etmeyin ve iğne vurulduğunuz kolu çok kullanmayın üzerine yatmayın
glz87 Simayla bende daha yeni oldum 9mayısta hiç bir sorun yaşamadım sadece kolumda biraz ağrı oldu onun dışında herhangi bir sıkıntı yaşamadım geçmiş olsun yine de doktorunuza danışın isterseniz 😉
Dicle06 Simayla benim doktorum da önermişti . Ben geçen pazartesi yaptırdım . Çok şükür hiç bir yan etkisi olmadı . Kol ağrım 1-2 gün oldu ama öyle aman aman bir kol ağrısı değildi .
Aysedgl Benim henüz vakti gelmedi ama arkadaşım ayağa kalkamamisti kusmustu surekli hatta gozlerimi bile zor aciyorum demisti 1-2 gun boyle olursun ama serum felan taktir istersen bi iyi değilsen
Simayla Aysedgl hamileliği boyunca yaşamadım bulantı lar var korkuyorum da bebeğimi etkiler mi diye zorla az yeme çalışıyorum içim almıyor vurduduğuma pişman oldum resmen
Simayla Minaesra çok kötü bişey iş ben gece bişey yok diye sevinmiştim sabah kalktım başladı bebeğimden korkuyorum bişey olurmu diye
Simayla Nanelimonn çok teşekkür ederim canım valla böyle olacağını bilsem vurunmazdım galiba hamileliğimde böyle olmadım 23 haftaya geldim
Minaesra Simayla yani olsaydı benim bebeğime de olurdu Allah göstermesin, bebeğe hiç bir zararı yok aksine faydası var mikroplardan koruyor o yüzden içinizi ferah tutun ☺️
Nanelimonn Simayla daha onceden hayatınızda hıc tetanos olmus muydunuz ası vuruldunuz mu yanı ? Ilk oldugu ıcın belkı bu kadar etkıledı? Ben lisedeyken yaptırmıstım elımı cıvı kesmıstı .
_Kubraaa_ Tetanoz aşısına hassasiyetiniz varmış demek ki. Bende haftaya olacağım. Doktorum olmamı söyledi. Her hamile kadın oluyor o aşıyı. Korkulacak birşey yoktur ama siz yinede doktorunuza danışın
Simayla _Kubraaa_ sağlık ocağında vuran hemşire dedi ağrı ateş titreme olur prol al dedi ama ğorolda fayda etmiyor mide bulanması zorladı gerisi neysede böyle devam ederse giderim hastaneye
Simayla Sudavu valla 1 ay sonra 2. Doz var dedi bende vırunmam bidaha galiba böyle olacağını bilsem vurunmazdım ama 1 dozda olmasa gerekiyor galiba herkes yaptırıyor ama doktorun demediyse olma tabi
Nanelimonn Sudavu doktorunuz neden onermedı ? Olsan da olmasan da darketme gıbı mı konustu? Yoksa olmayın zararı var onermıyorum mu dedı ? Merak ettıgım ıcın soruyorum cunku bende yan etkısınden cekınıyorum
Gezgin1Anne Aynı gece değil ertesi gün başlıyor etkileri hem kol ağrıları hem iştahsızlık kusma Bende de oldu 2 hafta önce yaptırdım bir iki güne geçti.
Simayla Gezgin1Anne tamam canım teşekkür ederim bende korktum bende mi böyle oldu diye bebeğe falan bişey olurmu diye