Kızım bugün 20 haftalık oldu. İlk gebeliğim. Bende göbek deliğimin üzerinde göğüs altında bi pıtırtılar hissetmeye başladım sanki içimde bişi pıtır pıtır dolaşıyomuş gibi bebeğim olabilir mi yoksa bağırsaklarım mı midem mi nedir bilemedim😂 çoğu kişi karnın altında hissettiğini yazmış acaba dedim bebeğim diye gazımı mı seviyom ben😁😂😂