Herkese merhaba 14 haftalık hamileyim eksikleri tamamlıyorum yavaş yavaş ancak bebek kamerası/telsizinde kafam çok karıştı. Kullanıp memnun olanlar ya da ilk kez alanlar hangi marka ve model aldı ve neden onu tercih etti yardımcı olabilir mi? Asla alma dediğiniz bir marka ve model varsa onu da yazabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ediyorum