Medine05yasar biz gün geçtikce çok sabırsızlanıyoruz alışveriş yaptınızmı eksikleriniz varmı bizim daha çok eksiğimiz var sadece bakım ürünü ve giyim bataniyesini aldık 😊
Sema35_-nazli21 Medine05yasar valla benim şuan herşeyi hazır çok şükür birkaç küçük eksiği kaldı bu hafta kıyafetlerini yıkayıp öteki haftalarda hastane bavulumuzu hazırlayacağız.Çok son haftalara bırakmamanı tavsiye ederim :)
Youngmotherr Medine05yasar ufak tefek eksiği kaldı doğum temmuz sonu olacak zaten sonra yıkaması olacak
Minaesra Medine05yasar benimde herşey hazır sadece şampuan türü şeyleri almadım, hastane çantamı hazirlicam artık bence sizde elinizi çabuk tutun temmuz diye geçiştirmeyin bazı bebişler erken gelmeyi sever hazirana veriyorlar sonra doğumu ☺️
Medine05yasar Sema35_-nazli21 Ya zaten varis var bacaklarımda ne çok yürüye biliyorum nede ev işlerimi yapa biliyorum bilmiyorum artık ne yapacam
Medine05yasar Youngmotherr bizimde temuz sonu cnm ama çok eksigimiz var beşik bebek arabası aldınızmı
minigin_annesi11 Medine05yasar Ay bizim şuan beşik hazır bi kaç da zıbın aldım daha çok eksiğimiz var toplu almayı düşünüyorum bakalım kurban bayramından sonra yapcam alışverişi🤔
Minaesra minigin_annesi11 kurbanı beklemeyin yaza doğru herşey daha da zamlanir benim aldığım ürünler resmen 1 hafta sonra zamlandi 😔 birde toplu alımda çok pahalı olur şimdiden tek tek alın derim
Tgcmrt48 Medine05yasar 2. Gebeliğim oğlumdan kalan iç zıbınlar vs bir çok ama şimdi kız geliyor tüm alışverişi bitirdim ben 🥰 gün sayıyorum ağustos 15 doğum
minigin_annesi11 Minaesra valla ben de yavaştan tek tek almayı düşünüyordum ama eşim kurban sonu toplu alalım maddi olarak da daha rahat olacağız o zaman dedi öyle diyince ben de ona uydum
Minis122 Medine05yasar bizim suanlik. Kisisel bezi sampuani deterjani. Ve benim pijama gibi eksiklerim kaldi bebisin herdeyi tam. Kiyafet 27 haftaligim. 30 da yikayacagim utule et derken 32 bulur 34 de dogum.icin memlekete gidecegim. Bugunde cantamiz icin duzenleyici aldim. Yikayip yerlestiemek kaldi