Hilal8716 İlk 3 ay neredeyse iki güne bir yaptırıyordum evde de prilam ile devam ediyordum bir zararı yok
fizikcianne Hilal8716 normalde kusmalarım az ama. Dün çok yoğundu başedemedim yaptırmak zorunda kaldım. Korktum bir şey olmasından
aysglemrkn Haftadan itibaren bitmedi sürekli mide bulantısı ve kusma Şuan 14. Haftadayım biraz rahatladım gibi ama iğne hiç duymadım prilam içiyrom bende ona rağmen devam ediyordu bu 3. Gebeliğim asla iğne duymadım eğer içinizde endişe varsa yaptırmayın zor bi süreç ama geçiyor şükür