Zehraa16 Kızlar en don 6 nisanda adet oldum 8 mayısta da olmam lazımdı ve olmadım göğüs hassasiyeti bel ağrısı ve kasık ağrım var sizcee hamile miyim? 🥹🥹
Eldgrn Zehraa16 test yapmadan kimse bilemez bu şekilde yalancı hamilelik belirtisi çoğu insanda olabiliyor kan veya idrar testi yap yani kimse bunun tahminini yapamaz şimdi ne desek yalan olur