Çok şükür kızlar devlete gittim bebeğim için hiç iyi şeyler demediler😢 hemen özele gittim şükür birşeyi yok gece 12 30 da sezeryanla aldılar 2750 gram doğdu miniğim 🤗 uyandığımda şiddetli karın ağrım vardı oda geçti şükür bebeğimde bende iyiyiz Allah’a binlerce şükürler olsun Allah tüm anneleri sağ sağlim bebekleriyle kavuştursun 🤗🤲