Arkadaşlar çoğu insan da karın büyümesi çok çabuk oluyor, bakıyorum herkes inatla ödem diyor bende bunu araştırdım ve internette böyle yazıyor; “Hamileliğin 13. haftası ile birlikte artık anne karnı yavaş yavaş büyümeye başlamaktadır. Bebeğin büyümesiyle birlikte rahim de genişleyerek bu hafta itibariyle pelvisi, yani leğen kemiğinin içerisini doldurmuştur. Dolayısıyla bundan sonraki dönemde rahmin büyümesi, karnın öne doğru çıkmaya başlamasına neden olur.”
Maalesef ki dediğiniz bir şekilde ödem olmadığı anlaşılıyor. Onun için hevesli bir şekilde karnının büyüdüğünü anlatan bir anneye “ Ödem canım o ” demeyin.😅 Her insan bunu kaldırmayabilir 💁🏻♀️