Kızlar dün post açmştm ağrım war miğdemde bulantıdan uyuyamyrm vs die sabah biraz önce lavaboya gittiğimde kanamam olduğunu gördm 8 gibi hemen hastaneye gdecm ama korkuyorum ilk gebeliğimde 9 haftalkkn olmuştu şükür oğlumu sağ salim kucağma aldm rabbim bu bebeğime de inş nasip eder sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı sorum şu arkadaşlarm vs korkma yine erkek çocukdr o yüzden kanaman olmştr dedi bnm anlamadığm sadece erkek çocuk da mı kanama oluyor kız çocuğuna hamile kalıp yada doğum yapıp kanaması olan oldu mu