ggulcinaliyevaa Ebru_nur ben de 22 Mayısa gün aldım, 39+1 olacak.Ama bugünden itibaren adet olurkenki gibi sancım var+sıcak basıyor.
2prensessannesi Ebru_nur planlı sezeryan sanirim ama sanki erken gibi aslinda ne kadar dursa cocuk o kadar faydali 39 u neden beklemedinjz
Ebru_nur 2prensessannesi Kasılmalarım çok fazla bide çatı muayenesinde bebegin baş pozisyonun uygun olmadığını söyledi doktorum
2prensessannesi Emine1efe2 benim kuzenim sancisi gelene kadar bekledi sancisi gelince sezeryan oldu diger kuzenim de 39 . Haftayi bir kac gun gecmisti oyle olmustu
olivia77 Emine1efe2 sezeryan olucam ama o tarihe kadar kendiliğinden de gelmesini çok istiyorum aslında
Hatice97- Bende 37 2 haftadayım pazartesi günü tekrar kontrolüm var 22 Mayıs veya 24 mayısta sezaryen olucam
olivia77 Emine1efe2 canım vücudumun heryeri ödemden mahvolmuş durumda şişmeyen yerim kalmadı sadece tuvalete kadar yürüyebiliyorum kasık ve bacak ağrısı da üstüne tuz biber. Geceleri uyku falan haraö zaten. Bu halde anca sezeryan gününe kadar kendi gelirse gelir anca onu bekleyebilirim. Diğer türlü 41 e kadar yolu var ama ben dayanamam
Sedanurataqa Bizde 22 mayısa gün aldık, 37+2yiz şuan. Benim bebişte makat geliş olduğu için günümüzü aldık.