Melek2810 Bende 13+3 um bende 2 haftaya yakın çektim canım doktor agumetin ve parol vermişti ama kullanmadım bol meyve yedim burun tikanikligi içinde Burun bandı taktım gece uyurken sıcak suyun içine vikis koydum odayı yumusttansin diye vikis sürüp boğazıma sardım bol dinlenme nane limon şükür şuan iyiyim