Semanur05 Nişanın gelmiş ama beklemeni tavsiye ederim benim geldi iki gün yatırdılar acilmam olsun diye hareketsiz yattigim yerden oturunca acilmam hiç olmadı Üçüncü günün sonunda 4 cm oldu acilmam ama mecburi sezeryan oldum bilseydim evimde durur sancimi çeker sonra giderdim yoksa sonuna kadar normal doğum için diretiyorlar e sancı açılma olması içinde hareket gerek hareketsiz şekilde de olmuyordu.