Ayseseyittem bende bit haftadır böyleyim , salgın varmış antibiyotik kullanıyorum largopen günde 2 kez, parol verdi ateş ve baş ağrısı için, gargara ve burun spreyi verdi ama burun spreyi tehlikeli olunca sadece 4 gün kullan fazla kullanma dedi , ilaçları kullandığım 8. Günde daha iyiym sadece burun akıntım öksürüğüm ve balgam kaldı ateş ve yataklık kemik ağrılarım bitti ..geçmiş olsun 🌸