Dilekata123 ay çok zor ya inan her türlüsu zor banada tek parmağımı sokuyorum derine itmem gerek diyor elime bişi geliyor hissediyorum bakmam gerek diyor doktor geldi sabah bugün dediki elime bişi falan geliyor deyince korkuttu sende baktirmamissin korkmussun dedi. Dedim aşırı canım yandı dayanamadım bide dizlerini kendine çek olmuyor bakamıyorum dedikce ben gerildim dedim refleks olarak dizlerim bırakıyor napayım dedim. Valla ameliyathaneyi hazirlaticaktim. Elime bişi geliyor hocam deyince bende bian panik oldum değilmiş meğer dedi. 1 cm açıklık var dedi önemli değil artmasin yeterki su ara 1 2 hafta daha gidelim inşallah dedi cikardi işte istirahat et dedi bebeğin başı çok baskı yapıyor sancı cektiriyor ama bunlar yalancı sancı dedi ama işte akşama doğru gittim yoktu hiç kesilmedi adet sancisi gibi dizlerime inen sancı gece yarısına kadar oda 1 cm açıklık yapmış işte nekadar yalancı sancı desede nstdekilere