Kızlar merhaba happy kids’ e yazamıyorum uygulama izin vermiyor oğlum 6 aylık 2. Dişimiz çıktııı 🦷 etrafımda bazı kişiler disi çok erken çıktı dişleri sağlıksız olur dökülür vs şeyler konuştular doğruluk payı varmı acaba başınıza geldi mi hiç bebisleriniz bizim gibi erken çıkarıp sonrasinda bı sorun oldu mu?