Hanımlar merhaba. 20 martta normal doğum yaptım kesi de atıldı. Dikiş kısmı çok sıkıntılı geçti, doğumdan sonra da açılma ve enfeksiyon olmuş malesef. 17 nisanda anestezili operasyonla enfeksiyon temizlendi tekrar dikiş atıldı. Yana kesi atılan kısım tamamen iyileşti pembe çizgi gibi ama vajina giriş kısmındaki dikişler hala duruyo ve aynayla görebildiğim kadarıyla içeride de çok dikiş var. Yani 2.işlemden sonra yaklaşık 1 ay olacak ne zaman düşer bu dikişler? Zaten ilkinde çok zor gitmiştim psikolojim hiç hazır değil tekrar doktora gitmeye. Böyle bir şey yaşayan veya iç dikişlerin ne zaman düşeceğini bilen bayanlar lütfen yardımcı olun, internette hiç bir bilgi bulamadım. Teşekkürler şimdiden 🌸